Clicky

راهنمای جامع ست کردن رنگ کفش‌ و لباس‌ برای آقایان و خانم‌ها

 

هماهنگی و هارمونی بین رنگ لباس‌ها و کفش یکی از عواملی است که می‌تواند تاثیرات فراوانی روی جذابیت استایل ما بگذارد اینکه چطوری ست کنیم صرفا مختص لباس‌ها و مدل‌شان نیست، کفش‌ها هم بسیار اثرگذارند اما سوالی که پیش می آید این است که کدام رنگ کفش را با کدام رنگ لباس ست کنیم؟

دراینجا میکوشیم تا بهترین ترکیب‌های ممکن بین رنگ کفش‌ها و رنگ لباس‌ها را برای شما بیان کنیم.

انتخاب رنگ کفش دقیقا همرنگ لباس

یکی از پیشنهادات این است که رنگ کفش های تان دقیقا مطابق با رنگ لباس تان باشد.اینکار به منظم بودن استایلتان و همینطور باعث قد بلندتر دیده شدنتان کمک فراوانی میکند.

ست کردن کفش مشکی رنگ با لباس‌ها

رنگ مشکی که از محبوبیت خاصی بین انواع مدل کفش ها برخوردار است میشود گفت با همه ی رنگها سازگاری دارد و ست می شود البته به غیر از رنگ های پاستیلی

از جمله مزایای و برتری رنگ مشکی بودن کفش به دیگر رنگها اینکه دیرتر کثیف شده و دیرتر چروک و کهنگی را نمایان می‌کند، پس داشتن یک کفش مشکی چه مدل رسمی چه کالج و چه بوت یا نیم‌بوت گزینه مناسبی برای استفاده با لباس‌های مختلف است. به عنوان مثال در تیپ‌های رسمی یا مجلسی کفش مشکی را می‌توانید با شلوارهای هم رنگ، سرمه‌ای، خاکستری یا حتی سفید بپوشید و ست کنید. اگر تیپ‌تان تیپ رسمی است بهتر است تناژ رنگ مشکی تیره‌تر و براق‌تر بوده و اگر تیپ‌تان به سمت اسپرت بودن پیش می‌رود می‌توانید سراغ تناژهای روشن‌تر رنگ مشکی بروید و آن را به همراه شلوارهای جین روشن بپوشید.

ست کردن کفش قهوه‌ای رنگ با لباس‌ها

میتوان گفت کفش قهوه ای رنگ در بین آقایون بعد از رنگ مشکی از جایگاه ویژه ای برخوردار است .می توانید با کفش قهوه ای رنگ از شلوارهای کتان یا پارچه‌ای با رنگ‌های خاکی، خاکستری و سرمه‌ای استفاده کنید

ست کردن کفش‌های عسلی رنگ با لباس‌ها

شلوار جین مردانه در کمد لباس هر مردی پیدا می‌شود. شما با داشتن یک شلوار جین راسته کلاسیک می‌توانید استایل‌های متفاوتی را ایجاد کنید. یک شلوار جین راسته رنگ تیره را با پیراهن لی مردانه، کفش عسلی ست کنید و یک استایل کژوال و در عین حال شیک را داشته باشید.

شلوار جین آبی روشن نیز با کفش عسلی ترکیب خوبی را به همراه دارد. شما می‌توانید از شلوار جذب اسکینی و کفش راحتی عسلی، تیشرت استفاده کنید و ست تابستانی و شیکی را داشته باشید.

ست کردن کفش‌های طوسی رنگ با لباس‌ها

برای جلوگیری از تداخل رنگ بهتر است که کفش طوسی با لباس‌های ساده یا در رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی ست شود. با لباس‌هایی در رنگ‌های طبیعی مانند قهوه‌ای، خاکستری و نسکافه‌ای نیزبهتر دیده می شوند.

ست کردن کفش سرمه‌ای رنگ با لباس‌ها

کفش‌های سرمه‌ای رنگ هم جز کفش‌ها رنگ خنثی هستند که با اکثریت رنگ لباس‌ها سازگارند و هم در استایل‌های رسمی قابل استفاده هستند هم در استایل‌های اسپرت، نقطه اوج و درخشش این رنگ کفش‌ها هم استفاده در فصول سرد و شرایط بارندگی در قالب بوت‌ها و نیم‌بوت‌ها به همراه لباس‌های تیره تر مانند رنگ خاکستری یا مشکی است. این رنگ از کفش‌ها با اکثر لباس‌های رنگ متفاوت ست می‌شود اما با لباس‌هایی با رنگ خودش هرگز قابل استفاده نیست

ست کردن کفش صورتی رنگ با لباس‌ها

کفش صورتی ، بسیار زیبا و جذاب است و برای تیپ خیابانی ، کفش صورتی را با شلوار طوسی جین بپوشید. همچنین می‌توانید در کنار لباس‌های سفید و مانتوهای خاکستری از آن‌ها استفاده کنید.

ست کردن کفش سبزرنگ با لباس‌ها

اگر میخواهید این رنگ کفش را به عنوان بخشی از استایل خیابانی و راحتی خود بپوشید می توانید آن را با شلوار مشکی به پا کنید . اگر می خواهید در مجالس خود ، کفش سبز استفاده کنید رنگ های نزدیک به آن مانند طیف های مختلف سبز ، زرد و یا طیف های متضاد آن مثل نارنجی یا بنفش استفاده نمایید.

ست کردن کفش رنگ بنفش با لباس‌ها

کفش‌هایی با این رنگ سازنده یک استایل جذاب و فاخر برای خانم‌ها خواهند بود. این کفش در مجالس بهتر است در کنار لباس‌هایی با رنگ‌های نزدیک به خود مانند صورتی یا ارغوانی استفاده شود و در تیپ‌های اسپرت با شلوار یا مانتوهای تیره رنگ و مشکی یا رنگ سفید استفاده شود.

ست کردن کفش زرد رنگ با لباس‌ها

رنگ زرد بسیار زیبا و جذاب است کفش های زرد با رنگ های متضاد سرمه ای ، آبی ، بنفش و رنگ های هم خانواده مثل قرمز و سبز و نارنجی و لباس های سفید ، مشکی عالی هستند.

ست کردن کفش آبی رنگ با لباس‌ها

کفش‌های آبی رنگ هم در استایل‌های رسمی کاربرد دارند هم در استایل‌های اسپرت؛ در استایل‌های رسمی فقط با کت و شلوارهای هم رنگ خود پوشیده می‌شود اما در استایل‌های اسپرت با تمام طیف رنگ‌های هم خانواده آبی، یعنی مشکی، طوسی، خاکستری و سفید قابل استفاده هستند.

ست کردن کفش‌های سفید رنگ با لباس‌ها

کفش‌های سفید جز رنگ‌هایی است که تقریبا باید در تیپ‌ها و استایل‌های رسمی آن را فراموش کنید، اما به جای آن یکی از بهترین گزینه‌های جذابیت و درخشش در استایل‌های اسپرت است. اگر به دنبال استفاده از تیپ‌های مینیمالیستی هستید کافیست از کفش‌ها و اسنیکرهای سفید در کنار شلوار جین رنگ تیره استفاده کنید. این رنگ از کتانی‌ها و کفش‌های اسپرت در کنار اکثر رنگ‌های موافق و مخالف خود قابل استفاده است.

 

 

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش