Clicky

چرا کفش چرم بپوشیم؟



برای بسیاری از افراد کفش های چرمی طول عمر زیادی ندارند اما اگر جنس چرم و نوع دوخت آن مناسب باشد، درصورتی که از آن درست نگهداری کنید، می‌توانید تا چند سال کفش‌هایتان را نو و سالم همچنان در کمد داشته باشید. اما کیفیت و زیبایی تنها دلایلی نیستند که ما را ترغیب می‌کنند تا هزینه‌ی بیشتری برای خرید این نوع کفش بپردازیم.

از ویژگی های کفش چرم این است که آن‌ها به پا اجازه‌ی تنفس می‌دهند و به همین دلیل از بروز بوی نامطبوع جلوگیری می‌کنند. این کفش‌ها شکل ظاهری بهتری دارند و به روی پا کاملا متناسب به نظر می‌رسند همچنین راحت و سبک هستند و از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری به عمل می‌آورند. ضمن اینکه چرم اصل در طبیعت تجزیه‌ می‌شود و از این نظر برای زمینی که در آن زندگی می‌کنیم گزینه‌ی بهتری است. هرچند که دوستداران حیوانات استفاده از چرم طبیعی را کاری نادرست می‌دانند.

 


تاریخچه‌ی استفاده از محصولات و کفش‌های چرمی
 

قدمت استفاده از چرم به عنوان لباس و پوشش به حدود پنج هزار سال پیش برمی گردد؛ زمانی که انسان می‌خواست از خود در برابر عوامل طبیعی محافظت کند. او حیوانات را شکار می‌کرد تا غذای خود را تهیه کند، سپس از پوست آن‌ها لباس می‌دوخت، پاپوش درست می‌کرد و چادرهایی می‌ساخت تا در آن‌ها پناه بگیرد. با انقلاب صنعتی این روند در قرن هجده و نوزده میلادی به اوج خود رسید و امروزه، با وجود این‌که همه‌چیز تغییر کرده‌ اما انسان همچنان به‌نوعی دیگر به همان کار مشغول است؛ با این تفاوت که او خود حیوانات را پرورش می دهد تا چرم، گوشت، لبنیات و پشم تولیدی آن‌ها را مورد استفاده قرار دهد. حتی با وجود این که سازمان‌های حمایت از حقوق حیوانات تلاش‌های زیادی در این زمینه کرده‌اند، اما باید باور کرد که هنوز درصد قابل توجهی از لباس‌ها و پوشاک تولیدی در جهان را محصولات چرمی تشکیل می دهند؛ از انواع کیف و کفش زنانه مجلسی گرفته تا کت چرم مردانه

سبد خرید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش